Добрий день. В «Інфокар» я вже щось писав про мій автомобіль але давно і небагато. Маю бажання розширити викладені раніше враження від володіння цим автомобілем. Купили ми його у 2009 році у дворічному віці і з пробігом 96 тис. км.!!! Не відомо куди так багато їздив попередній власник бо я за рік проїжджаю всього 9 -10 тисяч км. хоча й їжджу кожен день. У цьому 2015 році буде 6 років як експлуатую автомобіль. Пробіг на березень 2015 року склав 152000 км.
Враження дуже позитивні. Тут слід зазначити, що я не працюю на рекламу, я простий інженер, працюю викладачем, а автомобілі люблю не тільки за те, що вони перевозять нас туди-сюди, а ще й тому, що вони вершина технологічного розвитку суспільства і показник економічного розвитку країни. Коротко кажучи, автомобіль для мене і транспорт і хоббі, я розуміюся на них і навіть люблю, а тому й обслуговую тільки сам. Ніколи від мене ви не почуєте - оця машина класна а ця зовсім не годиться. У кожної марки, а особливо, окремої моделі є свої і плюси і мінуси, які враховані у ціні і призначенні автомобіля.
Що подобається мені:
- Cім місць у салоні потрібні не часто але так приємно, що вони завжди з тобою.
- Дуже просторий багажник 650 літрів у звичайному 5-місному варіанті, а при складених задніх і (зсунутих) середніх сидіннях маємо 1820 м2 і рівну підлогу.
- Висока вантажопідємність 570 кг.
- Відмінна керованість і гальма. Хороша динаміка 11, 5 сек. до100 км. і максимальна швидкість197 км/год. для півтори-двотонного сімейного автомобіля.
- Зручна висока, якщо потрібно, посадка.
- Якісні матеріали передньої панелі. Постійна підсвітка приладів при відчинянні дверей, супровід світлом фар до дверей уночі, клімат, круїз-контроль, нормальна музика - 6 динаміків, 4 подушки безпеки, паски безпеки з попереднім натягом і т.і. До речі, це середня комплектація.
- Дуже ефектне і ефективне рішення фірми Адам Опель зробити сталеві колісні диски у формі легкосплавних і прикрити їх якісними ковпаками, хто не знає не повірить, що то не лиття.
- По мотору (Z18XER) зауважень нема. Масло міняю через 8-10 тис. км. бо їжджу, в основному, у режимі стоп-старт, а це найгірший варіант для мотора. По сервісу рекомендують 15 тис. км.
- З маслом не експериментую - беру те, що пише виробник GM 5W30. Доливання ніякого не треба, решту 0.5 л. з 5 літрів використовую на мопед або мотоблок.
- Взагалі мотор дуже вдалий. Зняти 140 кінських сил і 175 Нм крутного моменту з 1.8 л. без наддуву це високий показник. Подібні показники є лише у мотора 1.8 від Хонда (показники потужності і моменту один в один) тільки розрекламований краще. Побажання скептикам-щоб не хрипіли і не цокали шестерні розподільчих валів і фази були на місці не економте експериментами на маслі!!!!!! Будете їздити без проблем.
- Бензин - тільки WOG звичайний А95 і раз на рік бак А95 «мустанг».
- Комплект ГРМ поміняв (сам) на 140 тис. при нормі пробігу 150 тис. Зняті ремінь і два ролики у відмінному стані.
- Помпа стоїть рідна питань нема, але міняти її легко бо приводиться вона зовнішнім клиновим ременем (генератор, компресор кондиціонера і помпа).
- Коробка ручна 5 ступенева. Працює відмінно, передачі вмикаються тягами і дуже чітко, як застрибують у місця фіксації.
- Педаль газу електронна без проблем, плюс важлива функція – на холостому ході (нога знята з педалі газу) машина виїжджає на будь яку гірку.
- Витрата пального по місту (райцентр 45 тис. населення) влітку 8, 0-9, 5 взимку 9, 5-11 л. (залежно від якості прибирання снігу). На трасі при 80-90 км/год. - близько 6.3 л. при 100-110 км. -7.2л. при 120-140 -8.5 -9л., за 150 км.- 10-11 л. Для майже двотонної машини показники непогані.
- Взимку машина дуже швидко набирає робочу температуру-слава термостату, і в салоні тепло, дуже тепло.
- Кондиціонер, як і всі інші, потребує дозаправки хладогентом (Р134). Це я робив 1 раз після купівлі авто у 2009 році і до цього часу добре працює.
- У відгуках інших читав, що злазить фарба з задніх дверей чи ще десь. Не знаю, у мене нічого не злазить і ніде не ржавіє.
- Автомобіль зібраний у м. Іллічівськ з польського кузова і німецьких комплектуючих. При крупновузловій збірці якість автомобіля ніяк не погіршується. Єдина Українська річ у машині це акумулятор «Іста» чи Веста», не хочу іти дивитися, теж іще живий.
- Вигляд машини. При її невисокій ціні сприймається як авто значно вищого класу ніж Опель Астра.
- Відчуття «породи» автомобіля - європеєць, німець.
Що не подобається, вірніше не зовсім вдовольняє:
- Коробка передач повинна бути 6 ступеневою. Запасу потужності движка вистачає з головою, а от економічність на великих швидкостях могла б бути вищою. При швидкості 105 км.год. уже 3000 обертів. З іншого боку є запас тяги і обгони даються легко навіть на 5 передачі.
- Широкі передні стійки, які суттєво перекривають огляд зліва. Треба трохи виглядати якщо не хочеш проблем з пішоходами. Розумію, що це плата за 5 зірок з безпеки.
- Коли їдеш сам можуть трохи стукати шарніри сидінь другого ряду бо там складна система трансформації. Теж можна побороти.
Що ламалося, мінялося:
- Ламалося нічого, навіть лампочки не горіли. Ні збрехав, слабке місце все таки є - це обмежувальні тяги дверей (ограничители російською). Там зтираються пластмасові ковпачки на пружинах і ті впиваються у пластмасову тягу. Навіть двері ніяк відчинити. Не поспішайте ламати, все досить легко ремонтується якщо ви можете тримати в руках напилок чи інші слюсарні інструменти.
- Міняв ступицю-підшипник переднього правого колеса - налетів на випавшу з вантажівки тротуарну плитку. Ну і звичайно ж правив диск. Тоді й оцінив його.
- Тяги-стійки стабілізатора, гальмівні колодки, ГРМ, охолоджуючу рідину і фільтри - це все розхідні матеріали. Передні і задні амортизатори рідні і на заміну не просяться. Задня підвіска виглядає вічною. Дай бог, щоб так і було.
Ну здається все. Вірніше говорити є про що, але не всі мають терпіння так багато читати. Підсумок: машина надзвичайно універсальна для безпонтовитих людей з багатодітною родиною або для тих хто не хоче відвертого «пиріжка» а перевезти деколи треба багато. Малозатратна.
Будуть питання звертайтеся відповім.
Совет покупателю:Якщо Ви знаєте чого хочете від автомобіля то не пошкодуєте.
Через 31 мес. и 5 дней михайло дописал: Добрий день. Дякую усім, хто оцінив мій перший відгук. Пройшло ще 2 роки експлуатації і можу дещо доповнити. Пробіг зараз 169000 км. Політ нормальний, нічого, на щастя, не змінилося. Була лише одна пполомка - вийшов з ладу датчик температури і від цього при ввімкнутому запаленні на всю крутиться ввентилятор радіатора (навіть на холодну). Заміна дуже легка, нічого зливати не треба, бо він (датчик) вгорі біля термостата)- відкинув пружинний фіксатор і виймай. Вартість 260 грн. Swag.
Минулого року поміняв усі 4 гальмівні диски, колодки, гальмівну рідину і рідину ГУР. Це все перший раз на пробігу 163000 . Диски можна було і не міняти але мені не хотілося питань по гальмах у дорозі. Диски і колодки іспанські Roadhouse. По корозії виявилося одне місце-під ущільнювачем дверей на порогах. Не шкодуючи рідну фарбу все поздирав,позачищав, обробив і пофарбував з балончика.
От і все. Мотор в порядку (свічки як нові,світло-коричневого кольору (міняв 30000 назад). Амортизатори ще не течуть і добре тримають, але на дрібних ходах відчувається, що бажано замінити.
Рекомендую сервісний пробіг скоротити з 15000, як записано в інструкції, до 7-8 тис. км. при їзді у місті, а якщо їздите багато по трасах то 10-12 тис. км. Все, дякую і до побачення.
Через 71 мес. и 6 дней михайло дописал: Добрий день. Може для когось і дивно, але я ще і зараз їжджу на своїй Зафірі (уквтні 2021 буде 11 років як ми разом). Пробіг на сьогодні 193000 км. Діти кажуть, що пора би подумати про щось новіше, а я не знаю на що поміняти. Цілком можливо це буде новіша Зафіра (Цафіра на німецькій мові). Ну річ не про це. Авто у повному порядку. Після мого другого допису поміняв ще й ліву ступицю переднього колеса. Засоплила маслом клапанна кришка. Купив нову прокладку - не тримає. Зняв, помив наніс акуратно червоний герметик і все стало ОК. Ще переламалися проводи в гофрах задніх дверей. Перепаяв, змастив силіконом, зібрав та й усе. Хотів поміняти втулки стабілізатора, але вони виявилися зовсім не розбиті та й полишив бо їх заміна досить заморочлива конструктивно. Всі амортизатори, шарові і рульові тяги ще рідні. Мастила не бере ні грама. Свічки чисті світло коричневого кольору. Каталітичний нейтралізатор (каталізатор в народі) живий. Мотор легко розкручується до 6-7 тис. обертів. Та і по запаху вихлопа вранці до і після прогріву це відчувається. Двигун Y18XER, на мою думку, дуже вдалий. Ну от і все. Хтось питав мене про вартість запчастин. Прошу вибачення що довго не відповідав. Щось у мене не виходило з логінами і паролями. Так от: запчастини по вартості такі ж як і до всіх інших імопртних машин. А з моїх дописів можете зрозуміти, що їх треба не багато. Машина маловитратна (якщо ви не купили уже загнану). Ще раз нагадаю, я обслуговую машини тільки сам (ну поки можу). Всім доброго здоров'я.
ЧАС-78, Добрий день. Не знаю, що додати до свого відгуку у якості поради. Якщо є конкретні питання, я відповім. Одне, що я точно не рекомендую для Зафіри так це монтаж газової установки. Якщо Ви не таксист то її вартість (установки) одібєте нескоро, натомість втратите семимісну перевагу перед іншими машинами.
Добрий день. Може для когось і дивно, але я ще і зараз їжджу на своїй Зафірі (уквтні 2021 буде 11 років як ми разом). Пробіг на сьогодні 193000 км. Діти кажуть, що пора би подумати про щось новіше, а я не знаю на що поміняти. Цілком можливо це буде новіша Зафіра (Цафіра на німецькій мові). Ну річ не про це. Авто у повному порядку. Після мого другого допису поміняв ще й ліву ступицю переднього колеса. Засоплила маслом клапанна кришка. Купив нову прокладку - не тримає. Зняв, помив наніс акуратно червоний герметик і все стало ОК. Ще переламалися проводи в гофрах задніх дверей. Перепаяв, змастив силіконом, зібрав та й усе. Хотів поміняти втулки стабілізатора, але вони виявилися зовсім не розбиті та й полишив бо їх заміна досить заморочлива конструктивно. Всі амортизатори, шарові і рульові тяги ще рідні. Мастила не бере ні грама. Свічки чисті світло коричневого кольору. Каталітичний нейтралізатор (каталізатор в народі) живий. Мотор легко розкручується до 6-7 тис. обертів. Та і по запаху вихлопа вранці до і після прогріву це відчувається. Двигун Y18XER, на мою думку, дуже вдалий. Ну от і все. Хтось питав мене про вартість запчастин. Прошу вибачення що довго не відповідав. Щось у мене не виходило з логінами і паролями. Так от: запчастини по вартості такі ж як і до всіх інших імопртних машин. А з моїх дописів можете зрозуміти, що їх треба не багато. Машина маловитратна (якщо ви не купили уже загнану). Ще раз нагадаю, я обслуговую машини тільки сам (ну поки можу). Всім доброго здоров'я.
Рынок мини-вэнов начал бурный рост в США еще в начале 1980-х, но до Европы их популярность дошла с заметным опозданием. Нынче в Новом Свете эти автомобили стремительно теряют позиции, а вот на нашем континенте конкуренция, напротив, возрастает. У «Опеля» три однообъемника.